Edit Content

Sme mladý a energický kolektív web developerov, programátorov, SEO špecialistov, PPC stratégov, dizajnérov, grafikov, fotografov, videomakerov a tvorcov audio súborov pre všetky Vaše projekty. Objavte aké je to mať všetky služby na dosah od jedného dodávateľa.

Pre zákaníkov

Užitočné odkazy pre našich interných zákazníkov

Kontaktné informácie

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať

Ako zvýšiť návštevnosť webovej stránky – SEO optimalizácia

Máte vlastnú web stránku, alebo plánujete si webovú stránku v dohľadnej dobe zaobstarať? Ak je to tak, pozorne si prečítajte tento článok. Zistíte, že nestačí iba webovú stránku vytvoriť, ale treba počítať aj s marketingom, aby ste priviedli na Vašu webovú lokalitu potenciálnych zákazníkov. 

Základné varianty zvýšenia návštevnosti

PPC & Google ADS – Platené kampane

V prvom rade treba podotknúť, že sa jedná o platené kampane – platíte spoločnosti, ktorá inzeruje Váš produkt, projekt, web. Najznámejšou spoločnosťou v našom prostredí je spoločnosť Google. Spoločnosť Google poskytuje službu Google Adwords, cez ktorú si môžete danú kampaň vytvoriť sami (amatérsky) alebo nechať vytvoriť profesionálne našou spoločnosťou. Intenzita a výsledky sa odvíjajú od Vašich investovaných finančných prostriedkov, ale hlavne od profesionálneho nadstavenia kampane a dôkladnej analýzy keywords (kľúčových slov vyhľadávania). Túto službu je však nutné platiť neustále a nejedná sa o malé investície, raz prestanete za službu platiť, stratíte sa z vyhľadávania, to je veľká nevýhoda oproti organickej zložky vyhľadávania SEO. Pokiaľ požadujete predaje a aktivitu užívateľov ihneď, odporúčame inzerovať pomocou google adwords a súbežne s inzerciou začať budovať aj SEO. Spoločnosť TRUEStudio s.r.o. sa aktívne venuje nastavovaniu a optimalizácii organickej časti – SEO.

Ako vytvoriť úspešnú reklamu vo vyhľadávaní
*ako na obrázku vidíte, vedľa URL linku adresy je zobrazené, že sa jedná o platenú google adwords reklamu (obrázok je informačný)

Organická zložka vyhľadávania - SEO optimalizácia

SEO je skrátený názov, skratka slovného spojenia Search Engine Optimization, čo lajcky preložené do slovenčiny znamená optimalizácia pre vyhľadávače. SEO je jedna z variant zvýšenia organickej návštevnosti Vašej webovej stránky, v našom regióne sa jedná práve o optimalizáciu pre vyhľadávač Google.

zvýšenie návštevnosti - seo optimalizácia
*na obrázku vidíte výsledky vyhľadávania podľa organickej SEO optimalizácia (obrázok je informačný)

Je to časť, ktorá je trvácna a nemusíte za ňu platiť mesačné poplatky, ak si ju ale dokážete zabezpečiť sami. Správnou optimalizáciou dokážete motivovať nových potenciálnych zákazníkov ku kúpe Vašich produktov. Zlepšuje vyhľadávanie vašich web stránok na základe zvolených kľúčových slov, na základe iných stránok odkazujúcich na vaše webové stránky a ďalších faktorov o ktorých si povieme v nasledujúcich riadkoch.

SEO rozdeľujeme na základné dve kategórie podľa miesta vypracovania:

  • on-page seo
  • off-page seo

On-Page SEO optimalizácia

Každý z internetových vyhľadávačov zohľadňuje a využíva ON-PAGE SEO faktory (nachádzajú sa priamo na Vašej webovej stránke) k vytvoreniu poradia výsledkov. On-page optimalizácia teda zahŕňa všetky techniky, ktoré priamo súvisia s vylepšením faktorov na stránkach. Na tieto činitele sa dá pozrieť z troch úzko prepojených hladisiek: technické faktory, obsahové faktory a informačná architektúra.

Technické faktory – riešia ako správne vytvoriť, nakódovať a naprogramovať web stránky, aby vyhľadávače mohli indexovať ich obsah a aby ho čo najlepšie pochopili (sémantika). Prakticky ide o sprístupnenie daného obsahu, ktorý vyhľadávaču plánujeme ponúkať. Ak stránky zodpovedajú pravidlám prístupnosti, tieto faktory sú automaticky dodržané.

Obsahové faktory – V nich ide najmä o tvorbu kvalitného obsahu (copywriting) a rozmiestnenie zvolených kľúčových slov do prioritných miest na stránke. Prioritné miesta na stránke sú vymenované nižšie, v tomto prípade sa ale rieši ich element – textový obsah.

Informačná architektúra – Informačná architektúra v SEO je tá časť celkovej optimalizácie, ktorá rieši ako zahrnúť jednotlivé témy z rozboru kľúčových slov do webového projektu, čiže štruktúru a navigáciu.

Prezrite si naše portfólio. Veríme, že pár našich úspešných projektov budete poznať aj práve Vy.

On-page SEO faktory
  • Názov domény a URL adresy – Voľba názvu domény je jedna z prvých vecí, na ktorú je potreba myslieť pri budovaní nového webu.
  • Title tag – Tag <title> je veľmi mocným nástrojom nielen pre SEO, môžete ním priamo ovplyvňovať pozíciu vašich stránok a zároveň aj mieru preklikov.
  • Meta tagy – Meta dáta sú pre priame ovplyvňovanie pozícií už hudbou minulosti, ale ešte stále sa nájdu okolnosti, v ktorých je ich použitie výhodné.
  • Header tagy (nadpisy) – Kľúčové slová v nadpisoch majú väčšiu váhu ako obyčajný text.
  • Obsah stránok – Obsah je základom webových stránok. Ak máte slabý obsah, môžete optimalizovať ako chcete, aj tak nič nezískate. Naopak ak máte vynikajúci, unikátny obsah, stránky priťahujú návštevníkov samé.
  • Štruktúra webu – Správna štruktúra webu uľahčuje používateľom nájsť požadované informácie. Rovnako tak aj Googlu.

Off-Page SEO optimalizácia

Pre menej konkurenčné kľúčové slová alebo pre tzv. long tail výrazy (výrazy na dlhý chvost) môže samotná onpage optimalizácia zabezpečiť dobré pozície vo výsledkoch vyhľadávania. Pre konkurenčné frázy však už onpage faktory nestačia a je potrebná offpage optimalizácia (optimalizácia faktorov mimo stránky).

Offpage optimalizácia zahŕňa niekoľko častí internetového marketingu – virálny, social media, email marketing a ďalšie. Môžu totiž dopomôcť hlavnému cieľu offpage optimalizácie a to, získať čo najviac a čo najkvalitnejších spätných odkazov (odkazy smerujúce na optimalizované stránky).

Kvalita spätných odkazov sa určuje niekoľkými spôsobmi. Faktory, ktoré sú pravdepodobne súčasťou algoritmu Google vyhľadávania, sú nasledovné:

  • PageRank – Pri získavaní spätných odkazov sa snažíme získať odkazy s čo najväčším reálnym PageRank-om. Pozor, to nie je to isté ako toolbar PageRank. O tom, čo to PageRank je a ako sa počíta, čítajte v prekliku.
  • TrustRank – Dôveryhodnosť web stránok je tiež dôležitým faktorom a oveľa ťažšie manipulovateľným ako PageRank. Snaha pri získavaní spätných odkazov musí ísť smerom k stránkam s čo najvyšším TrustRank-om.
  • Relevantnosť – Nevyhnutným faktorom pri získavaní spätných odkazov je relevantnosť. Relevantnosťou sa myslí to, aby odkazy viedli na vaše stránky zo stránok s podobnou tematikou, akú má váš obsah.

Marketing na sociálnych sieťach - SMM

Ako už je zvykom v dnešnej modernej uponáhľanej dobe, skoro každý z nás vlastní smartfón alebo je na nejakej sociálnej sieti. Tak prečo nerobiť marketing a nezvyšovať povedomie o produkte, či službe práve tam? Sociálnymi médiami sa dá dosiahnuť čokoľvek, len treba vedieť ako. Správne nastavené kampane na sociálnych sieťach dokážu cielene ale aj podprahovo ľudí oslovovať a tým im vštepovať povedomie o Vašej značke alebo produkte. Či už sa cez danú sociálnu sieť k Vám prekliknú a reálne nakúpia je pre Vás iba plus. No však každý, kto videl dobrú reklamu si Vás určitým spôsobom vryje do pamäti a keď príde čas, daný človek bude službu alebo produkt potrebovať, hádajte na koho stránku sám zavíta? Áno, vybaví sa mu tá skvelá reklama, príbeh, post práve na Váš produkt.

*marketing na sociálnych sieťach (informačný obrázok)

Ak ste si prečítali daný článok až sem, radi by sme Vám ponúkli možnosť telefonickej konzultácie zdarma. Vážime si našich zákazníkov a preto keď ste sa dostali až sem, usudzujeme že máte záujem s Vašim projektom napredovať. Preto ako odmenu za prečítanie celého článku od nás prímite túto možnosť bezplatnej konzultácie k Vášmu projektu.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reklama

Priestor pre reklamu

Vždy sa snažíme našim zákazníkom pomáhať rôznymi formami. Jedna z nich je aj neplatená reklama na našich webstránkach.